Sunday, May 18, 2014

U Beogradu preminuo Dobrica Ćosić

"O mrtvima sve najbolje!"
Sta je to najbolje sto bih mogao reci o ovom pokojniku?

Da je ova vijest objavljena 25 do 30 godina ranije, moja porodica i ja , kao i milioni drugih porodica i ljudi danas bi zivjeli tamo gdje su rodjeni i gdje su nekada zivjeli.  Moji roditelji i roditelji miliona drugih ne bi proveli svoju starost tuzni i usamljeni. Danas bi hiljade onih  koji su izgubili svoj zivot bili sa svojim najblizima - sa nama.  
Koliko god ce neko u ovome sto sada pisem naci da je to ruzno, da nije hriscanski, da nije ljudski i da se o  mrtvima treba govoriti sve najbolje - ja to ne mogu. Ovaj covjek nije jedini, mozda nije ni najveci krivac za nase muke, ali je za mene bio i ostao simbol mracne sile koja je uzrokovala moju i nasu nesrecu...
Volio bih danas da vjerujem da pakao postoji.
Predrag Canak


No comments:

Post a Comment