Sunday, October 04, 2020

Angel Trajkovski: Sjecanja,sjecanja...

 


Dragi nasi,

pregledavajuci svoju, ne malu arhivu,nasao sam ponesto sto mi je vjerno vratilo moje sjecanja neke lijepe dogadjaje iz nase,moje, kosarke i evo jednog od mnogih nezaboravnih dogadja...
Kosarkaski kamp KS BiH,Zaostrog juni 1982 g. ostaje mi u neizbrisivom sjecanju ne samo po odlicnoj organizaciji,ogromnom broju djece, velikih talenata i buducih kosarkaskih zvijezda,kao i poznatih kosarkaskih imena koji su ucestvovali u ovom odlicnom kampu kosarke BiH...



Najsjajnija zvijezda je bio Mirza Delibasic-Kindje kao demonstrator kosarke u koga su djeca,ucesnici kampa, gledali sa odusevljenjem,jer su gledali i slusali svog idola.S Kindjetom sam vec dugo imao jedan lijep prijateljski odnos,a sa mnom je tamo bila moja sedmogodisnja kcer Barbara...Druzeci se svakodnevno sa Jasnom i Bogdanom(Bosa)Tanjevic, njihova kcer Mia(vrsnjakinja moje Barbare) i Barbara su se sprijateljile...I ne znam kako, Mirza je svojom toplinom i blagoscu privukao Barbaru tako da se ona vise nije odvajala od njega.Dorucak u kampu,ona sjedi njemu u krilu i radnici kampa prvo njima donesu klopu,mi ostali cekamo i s radoscu gledamo njih dvoje...
Na Mirzinom treningu Barbara i dalje se ne odvaja od njega...Kazem Mirzi:"Kindje,molim te, nemoj da ti smeta..."   Mirza:"Slusaj,Gele,ona je moj pomocnik!" 
Po povratku B.Luku Barbara je stalno pratila rezultate Mirzine kosarke i bilo je bolno gledati kada je saznala za teski Mirzin  mozdani udar u Madridu...A poslije... tuzno,tuzno...Pocivaj u miru. dragi Mirza...

Pozrav Vasim porodicama,pozdrav Vama!

 Vas Angel

PS.Evo, u prilogu nesto slika sa kampa u Zaostrogu 1982.,a uz ostale slike je slika prijateljica:Mia i Barbara 



No comments:

Post a Comment