Friday, October 23, 2020

In memoriam: Želimir Lesjak - Les

                                                         1952. - 2020. 

Dragi nasi,

maloprije mi je Sopen javio da mu je njegov prijatelj Ljubo Maricic poslao poruku o tuznoj vijesti...Prije nekoliko dana je preminuo nas nekadasnji saigrac Zelimir Lesjak-Les.
Znao sam da je Les u poslednjih godina bio losem zdrastvenom stanju,bio je u kolicima za nemocne,ali nadali smo se da ce uspjeti da to prebrodi.Nismo dugo imali kontakt s njim, ali meni, a vjerujem i Vama koji ste s njim provodili dosta vremena na kosarkaskom terenu,u skoli,u gradu,poslu,Les je ostao je u jednom divnom sjecanju. Dugo je radio u vojnoj industriji u "Djuri Djakovicu" iz Slavonskog Broda, imao ozbiljnu i odgovornu funkciju...

Tuzan sam,dragi moji, otisao nam je nas prijatelj,odlazimo jedan za drugim...Pocivaj u miru dragi nas Les...
                                                  Vas Angel
PS.Slike sa Lesom



No comments:

Post a Comment