Monday, February 29, 2016

Angel se oporavlja...

... i planira okupljanje bivsih kosarkasa u Banjaluci. Dvije dobre vijesti!

********************


Boise,28.Feb.2016.
Dragi moji, zelio sam i prije da se javim, ali mnogo toga se dogodilo u
kratkom vremenu (kazu:"Nesreca nikad ne ide sama...") ali necu o tome.
Fotka govori sve! 

Neki su me vec na neki nacin "prozvali"...Pozivam
svu nasu staru kosarksku raju,prije svega igrace KK"Borac", da podese
svoje termine,planove,poslove... i da se ponovo nadjemo i uzivamo kao
predhodniih godinama u evociranju nasih divnih uspomena,dogadjaja oko
"druzenja" s kosarkaskom loptom. Iz razgovora s nekima od vas
zakljucio sam da je najpovoljniji period naseg okupljanja kraj
maja(27. ili 29.) iz vise razloga,a prije svega sto mnogi dolaze u tom
periodu u nas lijepi grad na maturantske susrete,tada je obicno i
najljepse vrijeme... Licno, moj plan je dolazak u tom periodu u
BL,boravak nekoliko dana i onda odlazak na Jadran.Gdje? Imam nekoliko
poziva,ali o tome tek kada budem siguran da cu letjeti prema Evropi, a
ta odluka ce se vrlo brzo donijeti.
Molio bih da obavijestite one kojih nema u gornjem adresaru, misim da
sam sve obavijestio cije e mail-ove imam i neka mi ne zamjere,sigurno
nije namjerno.
Kao i na prehodnom nasem sastanku u B.Luci ce koordinirati Lazo
R.,koji stvarno izvanredno obavio sve pripreme prilikom naseg
poslenjeg skupa.
Ujedno, ukoliko imate neku ideju,neki dobar prijedlog,kojim bi mogli
oplemeniti nas skup,javite mi,meni ili Lazi.
Molio bih takodje da mi se javite u vezi vaseg dolaska, BL raja moze
takodje reci lLazi,a ja s njim u stalnom kontaktu.
Pozdrav vasim porodicama,pozdrav vama. 
Angel

No comments:

Post a Comment