Tuesday, February 16, 2016

Kapitenova pumpa malo zatrokirala


Angelova kcerka Barbara postavila je njegovu sliku sa unukom Danom koji zabrinuto dezura az svog dedu, uz kratak komentar:
"Srce mu je 98% blokirano, a nije htio da ide kardiologu.
Na srecu, ipak me poslusao"
Uz ovu sliku, koja ipak umiruje, to je sve sto u ovom momentu znam o Angelovom stanju.
Jedino sto mogu posavjetovati kapitana je da slusa Barbaru i pozeljeti mu da se sto prije oporavi.
Znam da ce borac kakav je Angel opet igrati tenis.
Za sada, samo polako...
*************
17.02.2016. Barbara dodala na svom fb:

Tata je imao blokadu u srcu. Jedan od onlih starih "stentova" je bio 98% blokiran

 tako da je sva sreca da nije imao srcani udar. Ja ga vec dva mjeseca tjeram da

 ide do kardiologa a on tvrdoglav "nije meni nista ..." pa sam mu promjenila 

kardiologa i zakazala pregled. Strest testove je imao u petak i danas je imao 

angioplasty. Sva sreca da je pristao inace  ko zna?!? Oporavak je kratak. 

Prenocice u bolnici a ujutru cu ka dovesti kuci. 5 dana nema naprezanja i onda 

sve normalno. Ima svoj mobilni pa ako hocete nazovite ga.

*******************************

17.02.2016.: Angel na svom fb:

Hvala svim mojim prijateljima,prije svega mojoj kcerci Barbari, na 

podrsci,brizi i lijepim zeljama. Doktori su odlicno obavili ugradnju

 stenta i poslije 24 sata provedenog u bolnici sada se osjecam 

veoma dobro. Period od 5 dana ce biti "uhodavanje" za normalne i 

uobicajene moje dnevne aktivnosti. Hvala i pozdrav svima !

1 comment:

  1. Angele , ne daj se!!!
    Mnogo pozdrava od Seje i Fahre

    ReplyDelete