Saturday, November 18, 2017

Rekli o ženama



Svaka žena je bespomoćna dok joj se ne osuši lak na noktima 
- Burt Reynolds 


Treba ženiti samo lijepe žene. Inače ne postoje nikakve šanse da ih se riješimo 
- Rod Stewart 


Mojoj ženi je svejedno što radim bez nje toliko dugo dok se pri tome ne zabavljam 
- Jerry Seinfeld 


Ne bi reka da su sve žene iste, ima ih i gorih 
- Stipe iz Muća (kod Splita) 


Tko u braku ne poludi taj stvarno nije normalan 
- Princ Charles
 

Oni koji o ženama uvijek dobro govore, ne poznaju ih dovoljno.
Oni koji o njima samo loše govore, ne poznaju ih nikako
G. Pigault Lebrun 

Bolje je biti dobro obješen nego loše oženjen 
- Shakespeare 


Moja prva žena je umrla jer je pojela otrovne gljive.
Druga žena je preminula jer je također jela otrovne gljive.
Treću sam udavio jer nije htjela jesti gljive 
- Henrik VIII (ili VII) 


Žena ti kaže "Idi k vragu!". Ti odeš, a ona te i tamo dočeka 
- Dante Alighieri 


Lijepe žene su stvorene za muškarce koji nemaju mašte,
a pametne za one koji nemaju sreće! 
- Casanova 


Dobro otvori oči kad se ženiš, poslije ih zatvori 
- Shakespeare 


Nije zanimljivo ono što vam žene kažu, zanimljivo je ono što prešute 
- Shakespeare 



Muškarac je sretan sa bilo kojom ženom dok je ne zavoli 
- Petrarca 


Ne može muškarac varati ženu onoliko koliko se žena može praviti da mu je vjerna
- Zdravko Mamić


Nisam primjetio da mi se žena davi. Urlala je kao obično 
- Veljko Rogošić


Žene imaju PROBLEM za svako rješenje! 
- Stephen W. Hawking


Kažite mi uzrok: znam da se iza njega skriva žena 
- Beaumont
 

Kako da razumijem ovo: "Ubiti se zbog jedne žene?"
A gdje su sve one ostale?
Tin Ujević 


I ZA KRAJ...


Ja sam sve svoje probleme sa ženama riješio! 
Sir Elton John

No comments:

Post a Comment