Wednesday, July 29, 2020

Potpisujem!

Znam da pominjanje dana ustanka naroda Bosne i Hercegovine ( ai Hrvatske)  27.juli kasni dva dana. Nadahnuto pismo Zorana Kurtovica sam htio objaviti prije dva dana ali htio sam biti fer i dobiti dozvolu za objavljivanje od svih koji se pominju. I tako, malo cekajuci, malo zbog vremenske razlike prodjose dva dana. Dilemu, objaviti sa zakasnjenjem ili ne objaviti, rijesio sam - kako vidite!
Dakle sa malim zakasnjenjem zelim vam sretan dan ustanka naroda Bosne i Hercegovine, i Hrvatske.


Pismo Zorana Kurovica sam dobio veoma posredno, od kapitena Angela Trajkovskog  koji ima osobinu da nenametljivo podsjeti na neke godisnjice. 

Naime, prije dva dana mu je Bosa Tanjevic poslao pismo Zorana Kurtovica, sina Tode i Danice Kurtovic, uz kratak kmentar: Potpisujem!

Evo, potpisujemo ga i Angel i ja i nudimo vam da ga procitate. Pa ako je u redu, potpisite ga i vi, bar onako, za sebe!

******************
Zoran Kurtović, danas, 27. Jula

USTANAK 

      Pažljivo jutros pogledam portale dvije glavne sarajevske novine.Oslobođenje i Avaz.
Da ne ogriješim dušu.
      Ni slova o 27.julu.
     Kada neće oni,evo ja ću :

     Čestitam svojim roditeljima Danici i Todi Kurtović ,tada dvadesetogodišnjacima što su na današnji dan 1941.godine ustali u odbrani najveće ljudske svetinje .Slobode.

    Čestitam svim njihovim suborcima,mladićima i djevojkama Bosne i Hercegovine i cijele Jugoslavije koje   su čisti ideali vodili u borbu protiv najvećeg zla dvadesetog vijeka.

     Sve im ovi zlotvori na vlasti , bešćutni medijski moguli,  šarlatanski urednici i kvazi istoričari mogu oduzeti kao što su već uradili osim te istine.

     Ćutite,skotovi,danas o tome.
     Možda je i tako bolje.
     Šta biste i mogli reći i ko bi vam vjerovao.

***********

Smrt fasizmu - sloboda narodu!

3 comments:

  1. POTPISUJEM! NARAVNO!

    ReplyDelete
  2. Potpisujem! I naravno,cestitam I svojim roditeljima.Narocito tati.
    Sladjana

    ReplyDelete