Sunday, December 30, 2018

Twiter odgovor gradonacelniku Igoru Radojicicu!

Gradonacelnik Banjaluke, Igor Radojicic, je prije dva sata na svom Twiteru objavio slijedeci tekst i sliku:


Trenutno na platou pred Muzejem grupe sprecavaju odrzavanje koncerta Harisa Dzinovica u Banjaluci. Zalosno !

Pokusao sam da mu direktno odgovorim na Twiteru , ali ,zbog razloga meni nepoznatog, ne mogu da posaljem odgovor. Zato mu se obracam ovako:
Zalosno je, Igore, sto je u gradu na cijem si ti celu, ubijen mladic koji je, da nije ubijen, mogao biti inzinjer, kao sto smo i ti i ja! NIje zalosno, uzasna je tragedija sto njega vise nema! Njegovim roditeljima je onemogucena radost koju su dozivjeli tvoji i moji roditelji. A ti, umjesto da im pomognes da lakse prezive svoju licnu tragediju i da zajedno s njima trazis da se nadje ubice ili ubice - ti organizujes pjevace i narodno veselje u centru grada, kao da se nista tragicno u tvom i mom gradu nije desilo! Zalosno je, Igore, sto ti to ne razumijes!
***********************************
Dodano 1.1.2019. Moj odgovor nije mogao biti poslan jer je bio predugacak. Danas sam ga skratio i u ovom obliku poslao gradonacelniku:
Nije zalosno, vec je uzasna tragedija sto je u gradu na cijem si ti celu ubijen mladic i sto njega vise nema, niti ce ga ikada biti! Umjesto da sa roditeljima trazis da se nadju ubice, ti organizujes pjevace i veselje.  Zalosno je sto ti to ne razumijes! 


No comments:

Post a Comment