Friday, December 28, 2018

Frizerka Tiffany

Konacno sam ove godine napustio svog dugogodisnjeg frizera, Italijana Aldu. Odavno smo nas dvojica drugari i on me uvijek nasmije svojim dosjetkama ali, brate, nikako da promijeni sablon frizure koju pravi!
Meni vec odavno dodijala faca koju gledam u ogledalu. Promijenio bih nesto, bar malo. Na bolje ili na gore - nije ni bitno. Donosio sam Aldi i slike, ali nista ne pomaze. Jer Aldo ima samo jednu manu , uostalom kao i vecina frizera. U prvih deset minuta sisanja on napravi to sto ja trazio. Ali, na zalost,  nikada ne stane na tome. U drugih deset minuta Aldo popravlja, popravlja... i uvijek se vrati na svoj uobicajeni sablon.
Svi moji pokusaji da to malo korigujem su propali u vodu.
Pisao sam ja o svom Aldi vec dva puta: ovdje i dovodio mu i mog Luku na sisanje.

Konacno sam ove godine, na prijedlog mog netjaka Nese, otisao kod Tiffany!


Tiffany je mala i vrijedna Vijetnamka koja svojim radom i vjestinom uspjela da otvori svoj salon ... Ona sisa samo onih prvih deset minuta  - i ne popravlja poslije toga.
Zato je i uspjela i zato se kod nje treba najaviti dolazak i traziti termin za sisanje.

No comments:

Post a Comment