Monday, December 17, 2018

Angel Trajkovski: Podsjecanje na neke davne, lijepe dane


Dragi moji,


sinoc sam bio na izvanredno organizovanoj Christmas Party kod porodice mog prijatelja dr.prof. Milorada Papica gdje sam imao duzi razgovor sa rajom iz Sarajeva,potsjecajuci se na mnoge lijepe dozivljaje  u tom lijepom gradu i javila mi se ideja da nesto napisem o jednom davnom dogadjaju iz Sarajeva...
Naime, na igralistu Medicinske skole na Mejtasu (SA) odvijalo se Prvenstvo Medicinskih skola BiH 19. i 20.aprila 1961 god. u nekoliko sportova: mali fudbal,rukomet,kosarka...Bile su i predvidjene nagrade, napr. za pobjednika u kosarci je nagrada bila na odlazak u maju u Beograd na Evropsko prvenstvo u kosarci...Slobodan Jelic-Bato i ja smo zeljeli da gledamo to Prvenstvo,pa smo kao gimnazijalci "diskretno" usli u sastav  BL Medicinske kosarkaske ekipe i nasa ekipa je glatko osvojila prvo mjesto..Rukometnu ekipu mozete vidjeti na prvoj slici, vrlo interesantan sastav...Naime,jedini pravi rukometas je bio Mirko Markus(dole cuci,treci s lijeva),nas petorica kosarkasa  stojimo s lijeva na desno:Vasiljevic,Trkulja,Trajkovski,Cone Gazic- stonoteniser bio je prvak BiH,Suljic i Kopanja.Davno mi je Kopanja(koji je bio odlican u st.tenisu) pricao da je posudio skupoceni "Barna" reket Coni kada je isao na drzavno prvenstvo,ali reket je Coni tamo neko ukrao... Dole cuci treci s lijeva Zeljko Banusic koji je bio omladinski prvak BiH u sahu i treci u Jugi...Na ovoj slici se moze vidjeti Bato Jelic sa strane,koji nije igrao rukomet i nije uspio da se "ugura" snimak...
Normalno,mali fudbal je bio najinteresantniji i doslo je do nekog ruznog incidenta u susretu BL i SA skole...Izbila je opsta tuca...Sjecam se kada je Batar (bokser) djak BL Medicinske skole obarao sve oko sebe i kada jedan udareni nije pao on u cudu reci:"A ti jos stojis ?..." I opali ga svom snagom...Bato i ja smo se pogledali,svjesni da to nije za nas,pa smo se diskretno udaljili.Izlazeci iz skole neko nam dobaci:"Cekaju vas!" Posli smo dole prema centru SA "Dalmatinskom" ulicom i odjednom se pojavi grupa oko njih petnaestak sa motkama,Bato samo rece:"Gele,volio bih da sam ptica!" Ovi nas okruzise,mi ucvikali,premrli...Odjednom jedan od njih rece:"Pa,raja ovo kosarkasi "Borca !" Potapsase nas po ramenima i rekose:"Vas niko ne smije da dirne..." i mi mirno produzimo prema centru SA... 
Po zavrsetku takmicenja organizovana je mala svecanost i djaci BL Medicinske skole su slavili...Podigli su u vis na rukama svog profesora fizickog Ferija Kadunica uzvikujuci:"Feri Bog!,Feri Bog!..." A neko iz SA ekipe glasno uzviknu:"Up'o mu ko rog!"

Eto toliko,dragi moji,malo podsjecanje neke nase davne,davne, lijepe dane...

Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama ! Vas Angel 



Kosarkaska ekipa BL Medicinske sk.(pojacanje Davor Crnic) je bila na Evropskom prvenstvu u kosarci u BGD-u,sto se moze vidjeti sa slike na stepenicama Kalinica pijace u BGD-u (31.maj.1961 g.)

No comments:

Post a Comment