Monday, January 13, 2014

Sule: SVIJET U KOJEM SMO ŽIVJELI No.4 KAO „GRLOM U JAGODE“

Godine 1969. Amerikanci su se iskrcali na Mjesec. Astronaut Nil Armstrong je prvi čovjek koji je prošetao Mjesečevom površinom. (Ništa im ne vjerujem.)

U avgustu te godine održan je legendarni Vudstok festival. 


 Dana 27. oktobra 1969. godine Banju Luku je zadesio katastrofalni zemljotres.



Ne Postoji tamna strana mjeseca-ustvari sve je mrak.
Te zime, u Ljubljani, Jugoslavija je postala svjetski šampion u košarci. Drug Tito je prisustvovao našoj pobjedi protiv Amera.

U zimu 1969/1970. održano je istorijsko rok-veče Zagrebačkog festivala. Plijen su podijelili Korni grupa („Jedna žena“), Indexi („Da sam ja netko“) i Josipa Lisac & grupa Mi (“Život moj”).

Te zime mi je moja starija sestra Beba kupila moj prvi stereo gramofon „Travijata“ i tri originalne ploče, singlove „Hey Joe“, „Puple Haze“ i „White Room“. To su bili moji prvi originali.

6. decembra 1970 Stonsi su u Altamontu održali najtragičniji koncert u istoriji rokenrola-po kome je nešto kasnije snimljen i dokumentarni film „Gimme Shelter“.
Kažu da taj dan rokenrol bio na izdisaju.


*****

Sva ova moja dosadašnja lutanja kroz „Parkić“ mogu se naći i pročitati u mom piskaranju zvanom „Priče i ostali snovi“.
Da ne bi bilo zabune, ovo nije nikakva reklama, jer  „Priče i ostali snovi“ nikad nisu zvanično ni objavljeni, a štampao sam ih o svom trošku i podjelio svojim drugovima.


S poštovanjem, Suad Junuzović. 

No comments:

Post a Comment